Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  >>Wolvenstam<< Empty  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

>>Wolvenstam<<

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eyota Chilaili
Administrator
Eyota Chilaili

Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 22-02-13
Leeftijd : 25

Character sheet
Stam: Wolvenstam
Partner: nee, 100% Single
Leeftijd: 19 jaar

>>Wolvenstam<< Empty
BerichtOnderwerp: >>Wolvenstam<<   >>Wolvenstam<< Emptyza feb 23, 2013 5:26 am

>>Wolvenstam<< Oic3td

Welkom
De Wolvenstam is een stam die vooral geeft om vriendschap en zorg voor elkaar. “Friendship is the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything.” want als je nog geen vriend hebt en vriendschap nog niet hebt ondergaan, dan is dit eigenlijk een goeie plek. Niemand valt je in de reden en niemand is het niet met je eens, want met vriendschap kun je leven en zo denken wij er over, en zo is het hier. Ook zwerft de Wolvenstam vooral rond naar gebied naar gebied. Als er voldoende voedsel, water en beschutting is te vinden dan blijven ze daar wel een tijdje. Een goeie plek hebben ze dus nog niet echt gevonden.

Geschiedenis
deze stam heeft een vreemde geschiedenis achter de rug. Het is begonnen toen Eyota Chilaili (Alva) is weg gerend vlak na het vliegtuig. Zij heeft zich verscholen bij een groep wolven en zo is het allemaal ontstaan;
rustig zat ik in het vliegtuig als 16 jarig meisje. Toen ik ineens door de spiekers hoorde: “Mensen, blijf kalm er komt een noodlanding aan!” Blijf kalm!? Hoe kun je daar nou kalm mee blijven. Maar net toen ik daar aan begon te denken schudde het hele vliegtuig over de het land. De mensen in het vliegtuig gilde om haar heen. Het enige wat ze kon doen was zich zelf goed was houden aan de stoel terwijl het vliegtuig verder schuurde over de grond. Toen uiteindelijk het vliegtuig helemaal stil stond rende er mensen naar buiten, en probeerde elkaar te helpen. Ik keek om me heen of ik mijn ouders nog ergens zat zitten. Toen het gegil wat dempte deed ik mijn gordel los en liep hinkend het vliegtuig uit. Door het schuren van het vliegtuig over de grond was er een hele schonk gekomen wat bij mijn enkel was begonnen. Ik was nog steeds een beetje in scheek. Toen ik bij de scheur kwam waar het vliegtuig was gescheurd zag ik aan de rechterkant allemaal mensen hun spullen oppakken. Ik wilde liever niet naar die drukte toe dus liep ik via de linkerkant het vliegtuig uit. Toen ik uitgestapt was zag ik de zee en een groot woud. Ik keek naar achteren en nog een keer om me heen. Na de crash had ze haar ouders niet meer gezien. Ze hoopte niet dat hun wat was overkomen. Bij die gedachte rende ze het woud in. Ook al ging rennen erg moeilijk toch wilde ze weg van dat vliegtuig.
Ze stopte uiteindelijk bij een grot. Ze kroop naar binnen en gingen met haar handen tegen haar gezicht stil zitten huilen. De avond viel en ze voelde iets nattigs tegen haar hand aan geduwd. Ze deed haar handen weg en zag een hond staan. Een hond? Hier in het woud? Ze keek over de hond heen en ze zag er nog meer staan. Dit zijn geen honden, dit zijn wolven! Er kwam een klein glimlachje over haar gezicht en aaide de wolf over zijn kop. Ze had wel eerder gedroomd om met wolven samen te leven. En dit was haar kans.

Dagen lang leefde ik met wolven in een grot. De dagen werden weken en de weken werden twee maanden. Toen ik helemaal gewend was geraakt aan het leven in een woud. Gingen de wolven weer verder reizen. Ik had zo ook de wolven taal geleerd dat bestond van: gebaren, blikken, geuren en geluiden. De gebaren konden gemaakt worden met: de snuit, oren, poten, staart, schouders vacht of met het hele lichaam. De meeste gebaren waren subtiel: een beetje scheun houden, lichte trekkingen. Er kwam bij de meeste gebaren dus ook geen geluid van te pas. Ze had zelfs het wolvenbesef onder de knie gekregen! Dus het geheimzinnige vermogen om gedachtes en stemmingen aan te tonen!
Ze kende nu al zo veel dus kon ze ook zeggen dat ze liever ook even op zoek ging naar ouders. De wolven begrepen dat en ze namen afscheid.
Na twee dagen zoeken naar haar ouders vertelde ze over waar ze had geleefd en wat ze allemaal had geleerd in de tussen tijd. Ze legde ook uit hoe ze met de wolven kon communiceren. En zo besloten haar ouders de Wolvenstam op ter richten. Ze hadden wel besloten om een stam te maken maar nooit de naam. Dus sindsdien was de naam Wolvenstam gekomen. En zo had ze ook gemerkt dat vriendschap en familie nu ook het belangrijkste punt is in haar leven. En sinds ze Stamleider is geworden wil ze nu maar één ding: Vrede en Vriendschap!

Regels, eisen
ook deze stam heeft regels. Het zijn maar een paar simpele regeltjes dus dan is het ook niet zo moeilijk om je daaraan te houden.
> Luister naar de Alva (leider)
> Als je vragen hebt kom dan naar de Alva (leider)
> Heb je ruzie of zit je met iemand in discussie meld dat bij de Alva (leider) en verspreid dat niet de boel door.
> Behandel de Alva (leider) niet als godin of zo maar gewoon normaal. Ze zijn namelijk niet speciaal ofzo.
> heb je een idee voor de stam, zeg dat tegen de Alva (leider) misschien is het niet zo´n slecht idee.
> Ruzie´s maken verboden, wil je wel ruzie´s kun je vertekken.
Dit waren de regels, ik hoop dat je je hier aan kunt houden.

Rangen
De rangen spelen een belangrijke rol in de stam, een rang bepaald hoe je mag zijn en wie je bent, ook bepaald een rang hoe andere met je omgaan. Je bepaald niet zelf welke rang je hebt, maar de Alva (leider) doet dit ook niet voor je. Je kiest samen met de Alva (leider) de rang waar je het beste bij voelt.
>>Alva (Leider)
De Alva is de leider van de stam, zij heeft de stam opgericht of overgenomen van een eerder stamhoofd.
>>Warriors (strijders)
De Warriors zijn de strijders van de stam, de dappere die hun leven zouden geven voor de stam. Natuurlijk wil iedereen die in de stam zit zijn leven willen geven anders zou je er niet in zitten.
>>Healers(Verplegers)
De Healers zijn de mensen die verstand hebben van medicijnen en kruiden die helpen tegen ziektes of helpen wonden eerder te helen.
>>Normania(Normale)
De Normania zijn de normale leden van de stam, ze zijn geaccepteerd door iedereen en doen mee met alle dagelijkse activiteiten.
>>Anziana(Oudere)
De Anziana sine zijn de oudere leden, deze zijn meestal rond de 35 jaar en hoeven meestal niet meer mee in de aanval tenzij ze het perse willen. Ze zorgen vooral voor de jongere en houden dus bij de jongere een oogje in het zeil.
>>Giovinezza(Jongere)
De Giovinezza zijn de jongeren onder de 15. Een net geboren baby automatische bij de stam waarin de moeder zit.
>>Nuovo(Nieuwe)
De Nuovo is een rang die niet zoveel te zeggen heeft, het zijn de nieuwe leden van de stam die nog niet hebben bewezen dat ze er zeker in thuis horen.

Leden
Alva (leider):

Warriors krijgers:

Healers (genezers):

Normania (Normale):

Anziana (Oudere):

Giovinezza (Jongere):

Nuovo (Nieuwe):

Vijanden
vijanden hebben/hadden de wolvenstam wel. Maar daar zal verandering in komen sinds Eyota Chilaili Alva(leider) is geworden. Zij wil liever dat er weer rust en vrede in het woud komt zonder ruzie´s. En dat wil ze bereiken om eerst geen vijanden met andere stammen mee te zijn. Als dat gelukt is wil ze ook graag regelen dat er speciale feesten komen om de stammen lol met elkaar hebben en boos gezicht weer naar hun woongebied gaan. Zodat er iedereen weer rustig kan verder leven.
En bevriend zijn met een andere stam zou eigenlijk verboden moeten zijn omdat misschien sommige geen vrienden wil sluiten. En dan dat bij Alva gaan melden. Maar ik vind als Alva dat vriendschap belangrijker is dan ruzie´s onderling of met een hele stam.

Topics
hier staan vooral topics waar de wolvenstam zich bevindt. Als er een Topic nog niet is dat moet je dus nog heel even wachten tot deze er wel is. In een topic, kun je je dus komen aanmelden als je dat met de Alva via een PB hebt overlegd.

topic (voor waar de wolvenstam is): ---

Tot Slot
als je dit een leuke stam vind, maak een gok en misschien zit je er nog wel in ook! Maar zo niet en je wilt toch nog verder zoeken naar een andere stam, no problem! We houden je niet tegen! En als je toch verder zoekt gewoon uit nieuwsgierigheid succes ermee!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://timberland.actieforum.com

>>Wolvenstam<<
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Stammen~ (Wolvenstam, Woudpaardenstam, Otterstam, Ravenstam)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Register :: Stammen-
Ga naar: