Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  >>Ravenstam<< Empty  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

>>Ravenstam<<

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jennice

Jennice

Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 23-02-13

Character sheet
Stam: Ravenstam
Partner: xx
Leeftijd: 26

>>Ravenstam<< Empty
BerichtOnderwerp: >>Ravenstam<<   >>Ravenstam<< Emptyzo feb 24, 2013 9:26 am

Welkom, of toch niet..
Sommigen zeggen dat het moeilijker is om te verlaten, maar het is beter om te kunnen zeggen dat het moeilijker is om er überhaupt te komen. De Ravenstam is niet zomaar een stam, het is een stam waar een moto centraal staat. ‘Destroy what destroys you’. Er bestaat geen vrede in het leven, er bestaat geen liefhebben tussen de verschillende stammen, het is niet mogelijk om van een ander ras te houden, het zijn maar dingen wat je kunt gebruiken als speelgoed, kunt opjagen als een stel wilde zwijnen, het zijn niets meer dan lopende dingen die ons in de weg staan. Zo denken wij er over, en zo is het. Je kan de Ravenstam herkennen door het klotje veren dat alle leden bij zich hebben (moeten hebben). Deze hangen aan een ketting om hun net, zitten in hun haren of steken duidelijk uit hun broekzakken.

Geschiedenis
Ook deze stam is niet zomaar ontstaan, er is een heel verhaal aan voor gegaan wat ieder lid van de stam tot aan het puntje toe moet kennen. ‘
Het is allemaal begonnen net na het vliegtuig ongeluk. Jennice (Ceannaire (Leider)) is de stam niet zomaar gaan opbouwen. Zij heeft her idee gekregen door een ervaring die ze had. “Ik hoorde geschreeuw en hulp kreten van alle kanten. Toen ik een blik rond wierp was het enige wat ik zag een wrak van het vliegtuig en want roepende mensen die niet op konden staan door een of ander opstaken. Het was vreselijk om te zien, zo’n beeld gun ik niemand om ooit te zien. In eerste instantie wilde ik mensen gaan helpen, want het was niet om aan te zien hoe het bloed onder mijn voeten vloeide. Toen besefte ik ineens dat ik wel iedereen kon gaan helpen, maar dat ik er waarschijnlijk zelf straks ook alleen voor zou staan en dan niemand mij zou helpen. Toen alles goed tot me door gedrongen was liep ik naar de bagage toe die aan de andere kant van het vliegtuig lag. Toen ik daar aangekomen was zag ik dat ik niet de enige was met dat idee, allerlei mensen stonden te treken en duwen aan elkaar om dan ook maar hun bagage te pakken te krijgen. Gelukkig was mijn bagage er door iemand al uitgegooid dus die was makkelijk te vinden. Toen ik in de richting van een groot bos wandelde keek ik nog eens goed om me heen, want dit was vrijwel zeker het laatste beeld wat ik van zo’n grote menigte mensen kon zien. Langzaam verdween het geroep en gegil achter me naar mate ik verder liep.” Nadat ze verder het bos in was getrokken had ze besloten dat ze bondgenoten moest gaan zoeken, ze moesten samen iets beginnen, want samen sta je altijd sterker dan alleen. Ook moest ze een naam verzinnen die pakkend was en bij de andere bleef hangen. Ze keek eens om haar heen toen ze verschillende vogels om haar heen zag vliegen. Het huurde geen seconde of ze keek naar haar rechter hand waar om haan vinger een ring zat, om precies te zijn een ring van een Raaf. Zo is de naam Ravenstam ontstaat.

Regels , Eisen
Regels zijn er voor om aan te houden, heb je er andere gedachtes over, dan kan je beter meteen vertrekken.
>> Luister ten alle tijden naar de Ceannaire(Leider).
>>Moorden binnen je eigen stam is niet toegestaan, doe je dit wel dan staat je het zelfde te wachten.
>>Moorden buiten de stam alleen met toestemming van de Ceannaire(Leider).
>>Denk voordat je iets doet, stomme dingen kunnen slecht voor je uitpakken.
>>Je hoeft niet te luisteren naar wat hogere rangen je opdragen, je luistert enkel naar de Ceannaire(Leider)
>>Behandel de Ceannaire (Leider) niet als een Godin of whatever, ze wil genieten van het leven net als alle andere.
>>Draag altijd de ketting of een raven veer bij je die goed zichtbaar is, anders word je behandeld als een uit een andere stam.

Rangen
De rangen spelen een belangrijke rol in de stam, een rang bepaald hoe je mag zijn en wie je bent, ook bepaald een rang hoe andere met je omgaan. JE bepaald niet zelf welke rang je hebt, dit word gedaan door de Ceannaire (Leider), wel kan je beroep doen op een speciaal soort rang, hiervoor kan je de Ceannaire (Leider) een pm sturen en die kijkt dan verder.
>>Ceannaire (Leider)
De Ceannaire is de leider van de stam, zij heeft de stam opgericht of overgenomen van een eerder stamhoofd. Ze is te herkennen aan de ring van een raaf die ze altijd om heeft en een getatoeëerde veer op haar schouder/nek heeft staan.
>>Trodaithe(Strijders)
De Trodaithe zijn de strijders van de stam, de dappere die hun leven zouden geven voor de stam. Natuurlijk wil iedereen die in de stam zit zijn leven willen geven anders zou je er niet in zitten.
>>Altraí(Verplegers)
De Altraí zijn de mensen die verstand hebben van medicijnen en kruiden die helpen tegen ziektes of helpen wonden eerder te helen.
>>Gnáth(Normale)
De Gnáth zijn de normale leden van de stam, ze zijn geaccepteerd door iedereen en doen mee met alle dagelijkse activiteiten.
>>Níos sine(Oudere)
De Níos sine zijn de oudere leden, deze zijn meestal rond de 65 jaar en hoeven niet meer mee op jacht of in de aanval tenzij ze het perse willen. Als iemand van deze rang bijna dood is door een strijd word er niet veel meer aan gedaan om hem of haar levend te houden omdat ze niet veel meer te bieden hebben voor de stam.
>>Sóisearach (Jongere)
De Sóisearach zijn de jongeren onder de 14. Een net geboren baby automatische bij de stam waarin de moeder zit.
>>Nua(Nieuwe)
De Nua is een rang die niet zoveel te zeggen heeft, het zijn de nieuwe leden van de stam die nog niet hebben bewezen dat ze er zeker in thuis horen. Vaak worden ze ook gekleineerd door de hogere rangen maar daar moeten ze maar mee leren leven.

Leden
>>Ceannaire (Leider)
-Jennice

>>Trodaithe(Strijders)
-

>>Altraí (Verplegers)
-

>>Gnáth(Normale)
-

>>Níos sine.(Oudere)
-

>>Sóisearach (Jongere)
-

>>Nua(Nieuwe)
-

Vijanden
Het klinkt als goud in onze oren, ook wij hebben vijanden. Eigenlijk is iedereen die niet in onze stam zit onze vijand maar we hebben zo onze ergere vijanden zoals: De Otterstam, zij spraken ons tegen bij het verdelen van het land, zij wilde een stuk van ons land, wij wilde dat niet en onze wil is wet. Sinds dat moment is onze stam een vijand van de Otterstam en omgekeerd. Ook de Wolvenstam bemoeide zich met het verdelen, zie wilde ook een stuk maar dat lieten wij niet gebeuren, ze moeten maar voor zichzelf zorgen net als wij. Als je in de Ravenstam zit is het ten uiterst verboden om maar bevriend te zijn met een andere stam, als ziet een stamlid je spreken met een van een andere stam en je bent geen ruzie aan het maken of je hebt geen discussie over iets, dan is er een kleine kans dat je in de stam mag blijven, al wil je zo graag met de andere praten dan ga je er toch lekker heen.

Join
Het is allemaal makkelijker dan het lijkt, je word niet zomaar een lid van de Raven, je kan niet als een gewoon persoon even komen vragen of je lid mag worden. Nee, als alles in het leven makkelijk zou zijn dan zouden we met zijn alle uit onze neus staan te eten. Wat je moet doen om lid te kunnen worden is als eerste een pm naar de Ceannaire van de stam sturen. Die antwoord zo snel mogelijk met de dingen die je moet kunnen doen om lid te worden. Ook trekt de Ceannaire je verleden na, want al ben je lid geweest van een andere stam, dan betekend het dus dat je de Raven op nummer twee zet in je keuzen en dan heb je weinig tot geen kans om lid te worden.

Tot slot
Als je alles hebt gelezen en je gedachtes nog steeds niet zijn veranders, je nog steeds een lid wil worden van de stam? Twijfel dan niet en waag een gok om te kijken of je geaccepteerd word, wie niet waagt wie niet wint. Heb je alles gelezen en toch besloten dat je toch maar geen lid wil zijn, of heb je het gelezen om lekker nieuwsgierig te zijn, dan wens ik jullie bij deze het slechtste toe.

>>Ravenstam<< 2yphs1s
Terug naar boven Ga naar beneden

>>Ravenstam<<
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Stammen~ (Wolvenstam, Woudpaardenstam, Otterstam, Ravenstam)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Register :: Stammen-
Ga naar: